Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

 

Betaling

Som kunde hos www.ditogmit.dk kan du betale med VISA, Mastercard, Apple Pay, Google Pay og Mobilepay.
Priserne på hjemmesiden er i danske kroner (DKK), inklusiv moms.
Beløbet for din ordre trækkes først når varerne sendes fra www.ditogmit.dk.
Der pålægges ingen transaktionsgebyrer.

www.Ditogmit.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder, at dine data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Ditogmit’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering - GLS hjemmelevering, pakkeshop eller afhentning på privatadresse

Ditogmit leverer til privatadresser i Danmark med GLS - dog ikke Færøerne og Grønland. Husk at meddele GLS om pakken må stilles på din privatadresse, i tilfælde af at du ikke er hjemme, ellers vil pakken blive kørt til en pakkeshop i stedet. Bemærk, at når du giver tilladelse til dette, stilles pakken på eget ansvar.

Hos Ditogmit bestræber vi os på at levere din ordre hurtigst muligt. En normal leveringstid ligger indenfor 1-3 hverdage. 

Du kan følge din pakke via dit track and trace nummer eller kontakte www.ditogmit.dk for hjælp til dette. 

 

Leveringspriser

Pakkelevering privat adresse: 65 kr.
Pakkelevering til pakkeshop/ udleveringssted: 45 kr. 

Gratis levering ved køb over 499 kr.

www.ditogmit.dk sender pakker i både nyt og brugt emballage; uanset, vil din ordre altid blive pakket forsvarligt.

 

Levering - Beskadiget vare 

Skulle du mod forventning opleve at din pakke er beskadiget ved modtagelsen, vil det bedste være at nægte at tage imod pakken. Får du alligevel taget imod pakken, giv da straks besked til www.ditogmit.dk med beskrivelse og billeder af pakken og dens indhold. www.ditogmit.dk afholder eventuelle omkostninger for dette. 

Gratis afhentning

Du har mulighed for at afhente din pakke på ditogmit.dk's private adresse i Karlslunde. Bemærk dog, at denne afhentningsform er på eget ansvar. 
Pakken vil kunne afhentes mellem kl. 9-17 på hverdage i de 7 efterfølgende hverdage fra købstidspunktet.
Du vil modtage en mail med instrukser når din ordre er klar. 

Henter du ikke din ordre efter 7 hverdage, vil købet annulleres og pengene tilbageført til det kort der blev brugt ved bestilling. .


Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på www.ditogmit.dk . Perioden regnes fra den dag du modtager din ordre. 

Fortryder du dit køb, skal du give besked om dette senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være www.ditogmit.dk i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@ditogmit.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Udgifter i forbindelse med returneringen afholdes af køber.

Varen som sendes retur skal være i samme stand som ved modtagelsen, dvs. ubeskadiget og ubrugt, gerne i samme emballage hvis dette er muligt. 

Varen/ varerne sendes til hjemmelevering på adressen:

Ditogmit.dk
Agergårdshaven 113
2690 Karlslunde

Afsendelse af returvarer sendes på eget ansvar. Der tages ikke imod returneringer, der er beskadiget ved modtagelsen.

Efter modtagelsen af returpakken, vil beløbet blive tilbageført på det kort, som blev anvendt til købet. Dette vil typisk ske indenfor 10 arbejdsdage, afhængig af din bank. 

Har du fået sendt en ordre til en pakkeshop og skulle du fortryde dit køb, kan du ikke fortyde dit køb ved ikke at afhente pakken. Pakken vil blive sendt tilbage til ditogmit.dks adresse og købet vil ikke blive tilbageført til din konto. 

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og fabrikation. Reklamationen gælder ikke ved fejl og skader, som skyldes forkert brug eller slitage af kunden selv.

Reklamationen skal meddeles til kontakt@ditogmit i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max 2 måneder som rimelig tid, medmindre andet er aftalt.
Ditogmit dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ditogmit modtager ikke pakker sendt på efterkrav.


Beskadigede/ defekte produkter bedes sendes til:

Ditogmit.dk

Agergårdshaven 113

2690 Karlslunde


Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til det formål at sælge et produkt og afsende et produkt til dig som kunde. Personoplysninger opbevares i op til 5 år, hvorefter de slettes. 

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af www.ditogmit.dk. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Cookies

http://ditogmit.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. 

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på
https://www.thagaard.org/cookiehandtering/ 

Log-statistik 

Ditogmit.dk bruger en log-statistik, hvilket betyder, at et statistik system opsamler information, som kan give et statistisk billede af besøgende på hjemmesiden, hvor de kommer fra og hvor på hjemmesiden det forlades mv.
Logistikken anvendes kun med det formål, at optimere hjemmesiden.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger, når du køber via en PensoPay betalingsløsning:  https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Skulle du beklageligvis have behov for at indgive en klage, benyt da vores kontaktformular på siden eller send en mail på kontakt@ditogmit.dk. Jeg håber at vi sammen kan finde en løsning

Er der yderligere behov for at klage over et produkt, kan der indgives klage til Nævnenes hus, Mæglingsteamet for forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via klageportalen https://kpo.naevneneshus.dk/Public/Home/ChooseLoginProvider?returnUrl=https://kpo.naevneneshus.dk/External 

Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation og hvis det ikke løser problemet, kan du indbringe klagen til Forbrugerklagenævnet. 

Det er som udgangspunkt en forudsætning at varen der klages over, har kostet mindst 1100 kr og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet. 

Ved indgivelse af en klage skal du angive mailen kontakt@ditogmit.dk